Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu, Muharrem ayının bereketini hep birlikte yaşamak istediklerini belirterek tüm ilçe halkını programa davet etti. Başkan Karakullukçu yaptığı açıklamada, “Aşure Günü’nün ilçemize, ülkemize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyor; birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin daim olmasını diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Arifiye Belediyesi tarafından düzenlenecek aşure ikramı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.30’da Arifiye Merkez Camii önünde gerçekleştirilecek.