ARİFİYE

Arifiye Belediyesi'nden Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı

Arifiye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Arifiye Merkez Camii önünde vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Cuma namazı çıkışında gerçekleştirilen ikram programında vatandaşlara aşure dağıtılırken, ilçe halkı programa yoğun ilgi gösterdi. Paylaşma ve dayanışma kültürünü yaşatan etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.

Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu, Muharrem ayının manevi iklimine vurgu yaparak, "Aşure; paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel simgelerinden biridir. Bu güzel günde hemşehrilerimizle bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduk. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim, sofralarımızı bereketli eylesin." dedi.