rifiye Kirazcaspor, Play-Off sürecinin ardından oynanan baraj maçında Çaykışlaspor’u 2-0 mağlup ederek üst lige çıkma hakkı kazandı. Sezon boyunca sergilediği mücadeleci performansı kritik karşılaşmada da sürdüren turuncu-siyahlılar, sahadan galibiyetle ayrılarak hedeflerine ulaştı.

Toyota Boshoku Türkiye ve SATSO MTAL Öğrencilerine Sertifikaları Takdim Edildi
Toyota Boshoku Türkiye ve SATSO MTAL Öğrencilerine Sertifikaları Takdim Edildi
İçeriği Görüntüle

Erenler 2 No’lu Saha’da oynanan mücadelede Arifiye Kirazcaspor’un gollerini İsmail Cangır ve Ünal Fidan kaydetti. Karşılaşma boyunca oyunun kontrolünü elinde tutan Arifiye temsilcisi, bulduğu gollerle sonuca giderek büyük sevinç yaşadı.

Mücadelenin son bölümlerinde yaşanan gerginlikler nedeniyle her iki takımdan da ikişer oyuncu kırmızı kart görürken, karşılaşma 9’ar kişiyle tamamlandı. Maç sonunda ise gerginlik yerini dostluk görüntülerine bıraktı. İki takım futbolcularının birbirlerini tebrik ederek sahadan ayrılması tribünlerden alkış aldı.

Karşılaşmanın ardından futbolcular, teknik ekip, yöneticiler ve taraftarlar büyük sevinç yaşarken, Arifiye Kirazcaspor camiası elde edilen başarının gururunu hep birlikte kutladı. Köy gençlerini spor çatısı altında buluşturmak amacıyla kurulan kulüp, kısa sürede elde ettiği başarıyla dikkat çekti.Wmremove Transformed (2)