Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan İsmail Karakullukçu, sporun çocukların fiziksel ve sosyal gelişimindeki önemine dikkat çekerek, elde ettikleri başarıdan dolayı öğrencileri ve öğretmenlerini tebrik etti.
Başkan Karakullukçu, “İlçemizi başarıyla temsil ederek il birincisi olan evlatlarımızla gurur duyuyoruz. Bu başarıda emeği bulunan öğretmenlerimizi, okul yönetimini ve ailelerini kutluyorum. Öğrencilerimize eğitim ve spor hayatlarında başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.